HOEKINDERENDENKEN is de jongste telg van de HoeMensenDenken-groep. Piepjong maar de site fluit al als een tierelier. Met HoeKinderenDenken bereikt u, adverteerder, een omvangrijk, enthousiast kinderpubliek in de leeftijdscategorie 6 t/m 14 jaar. Maar dat niet alleen: de ouders lezen namelijk ook in grote getale mee! Je mag het niet zeggen, maar het is wel zo: u vangt twee vliegen (doelgroepen) in één klap!
HoeKinderenDenken is het kleintje. De spruit, ontstaan uit een initiatief van redacteuren van de befaamde sites HoeVrouwenDenken (HVD) en HoeMannenDenken (HMD). Binnen de HoeMensenDenken-groep hebben we inmiddels ook HoeGehandicaptenDenken (HGD) en HoeDierenDenken (HDD). En HKD zal zeker niet lang de jongste telg blijven: het imperium groeit gestaag!
Op HoeKinderenDenken worden de bijdrages, teksten, blogs in eerste instantie door de kinderen/lezers zelf gemaakt. Daarom heeft HKD geen ‘schrijversstructuur’ – zoals gebruikelijk op de andere HoeDenken-sites – maar een rubriekenstructuur. Daarmee kunnen de lezers (= kinderen én volwassenen) zich oriënteren binnen de site. Deze structuur laat ook een grote variatie aan schrijvers toe.
Tevens worden ettelijke bijdrages geschreven/aangeleverd door volwassenen die bijvoorbeeld over hun eigen kindertijd en over hun eigen kinderen schrijven. En natuurlijk schrijft de redactie (vooralsnog bestaande uit: Lou Bartels, Luuk Koelman, Jan van Draeckensteijn en Gabriël van Eekelen) zich een breuk: recepten, reviews, recensies, strips, vraag-en-antwoord-blogs, ideeën, fantasieverhalen, alles komt aan bod. Zo ook advertorials.
Om lang marketinggezwets te vermijden, sommen we kort maar krachtig de voordelen op, die HoeKinderenDenken tot een must maakt voor uw advertentie:
– tweeledige (!) maar zeer duidelijke doel- en gevoelsgroep
– veel gedeeld op social media
– uniek in Nederland en daarmee onderscheidend in het huidige online-medialandschap
– origineel
– creatieve, eigen content: voor én door kinderen
Omdat wij denken op een manier die u bij de standaard reclame- en mediabureaus niet snel zult vinden, kunnen wij helpen met de totstandkoming van de optimale advertorial. Voor pay-off’s, creatieve invalshoekjes en zegevierend copywriting komt de redactie graag uit de bedstee. Daarbij behoren creatieve advertorials zoals persoonlijke testberichten en in-text product placement uiteraard ook tot de mogelijkheden. Tevens is er een optie voor cross-site marketing binnen de HoeMensenDenken-groep.
Bent u geprikkeld? Mail onze salesafdeling en we kijken graag samen met u naar de mogelijkheden!
Wie gingen u binnen het kader van HoeMensenDenken al voor? O.a.
- Dann Hensums
- Yarden
- Tence
- AllSecur
- T-Mobile
- United Consumers
- Intreza
- Bever Outdoor
- AutoScout24
- Zativo.nl
- Iksi Beauty
- LG DANS